رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

هدف پلید جوان خوشتیپ از کافه گردی در تهران

  • کد خبر: ۱۷۱۱۲۹
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
هدف پلید جوان خوشتیپ از کافه گردی در تهران
پسر جوانی که برای به دست آوردن پول و خواننده شدن طعمه هایش را بیهوش و از آنان سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، از مدتی قبل در مناطق مرکزی پایتخت شکایت‌هایی از سوی پسران جوان مطرح شد که از پس از دوستی با پسری بیهوش و اموالشان سرقت شده بود.

ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی با بررسی شکایات مطرح شده به نکات مشابهی رسیدند که احتمال ارتکاب این جرایم از سوی فرد یا افرادی که به هم ارتباط دارند را در ذهن ایجاد می‌کرد. شاکیان پرونده در تشریح ماجرا به ماموران پلیس ‌گفته بودند در قهوه‌خانه‌ و کافی‌شاپ نشسته بودند که پسر جوان و خوش پوشی با نزدیک شدن به آنها سر صحبت را باز و از موسیقی با آنها صحبت کرده است. با گزارش اطلاعات تجمیع شده چند پرونده که به طور جداگانه در حال رسیدگی بود بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستور تحقیقات دقیق‌تر و شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان پرونده‌های مشابه را صادر کرد.

این در حالی بود که شاکیان پرونده در مورد مرد جوانی که از آنها سرقت و اخاذی کرده بود گفتند او بعد از اینکه اولین بار سر صحبت را در مورد موسیقی باز می‌کرد خود را خیلی مشتاق به ارتباط با ما نشان می‌داد و اصرار داشت که کارهای مشترکی در حوزه موسیقی با هم انجام دهیم. به همین دلیل قرارهای بعدی را هم هماهنگ می‌کردیم، گاهی در پارک یا رستوران و کافی‌شاپ او را می‌دیدیم.

بعضی از شاکیان هم گفتند متهم را سوار ماشین خود کرده‌ یا به خانه دعوت کرده‌اند و او در همه موارد در آخرین ملاقاتش با شاکیان آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت کرده بود. حتی در مواردی که در خانه خود شاکیان بوده و آنها خودشان چای یا شربت آورده‌اند متهم تحت تعقیب آنها را بدون اینکه خودشان متوجه شوند مسموم و بیهوش کرده بود.

متهم در مواردی هم بعد از سرقت با شاکیان تماس گرفته و با این ادعا که هنگام بیهوشی از آنها فیلم و عکس تهیه کرده است از آنان اخاذی کرده و برخی از شاکیان هم مبالغی را به او پرداخته‌اند. درپی این اظهارات و با دستور بازپرس تحقیقات ادامه یافت و تصاویر مربوط به قرارها و  ملاقات‌های مالباختگان و متهم از دوربین‌های مدار بسته رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها  استخراج و با بررسی تصاویر مشخص شد همه جرایم از سوی یک نفر انجام شده است و باندی در کار نیست.

همان یک نفر همه شاکیان را شناسایی کرده و پس از فریب با بیهوش کردنشان اقدامات مجرمانه بعدی را انجام داده است. همچنین نکته دیگری که با بازبینی فیلم‌ها به دست آمد این بود که متهم تحت تعقیب سعی داشت با ظاهر آراسته و خوش‌پوشی طعمه‌های خود را تحت تاثیر قرار دهد. با بدست آمدن تصویر متهم و با توجه به اینکه او به صورت انفرادی کار می‌کرد تحقیقات برای دستگیری او متمرکز و در نهایت این متهم بازداشت شد.

او در اعترافاتش گفت: به تازگی سربازی‌ام تمام شده و هرچه دنبال کار گشتم موفق نشدم، از آنجایی که به موسیقی هم علاقه دارم، کمی در این حوزه سر رشته دارم و دلم می‌خواهد خواننده بشوم، اما این کارها خیلی پول می‌خواهد و من هم که از این پول‌ها ندارم برای همین یک روز که در خانه نشسته بودم این نقشه را کشیدم.

در حال حاضر این متهم در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->